Minut haastettiin "Kerro 7 faktaa itsestäsi". Haastan kaikki tämän lukijat kirjoittamaan omaan blogiinsa 7 faktaa itsestään. Laittakaa sitten kommentti-osioon, kun olette saaneet aikaiseksi jotakin.

1. Olen väri-ihminen. Jos minut puettaisiin valkoiseen, vaaleaan beigeen ja vaaleaan harmaaseen, muuttuisin itselleni näkymättömäksi, masentuisin ja kuolisin pois.

2. Olen lankaholisti. Vaikka tietokoneasioissa siirryin eilen langattomaan aikakauteen, on kautta aikain kaappini pursuilleet langoista. Viime aikoina käsinvärjätyistä on tullut intohimoni.

3. Minusta yritettiin kasvattaa kunnon ihmistä, mutta minä olen oikeasti taiteilijaluonne ja järjestyksen pitäminen on minulle todella työlästä ja aikaa vievää, paitsi ... jos on kyse värikynistäni, niin parasta antaa olla niitten sävy-sävyyn järjestyksessä, muuten ei kunnian kukko laula. Kirjoihin, joita minulla on enemmän kuin laki sallii.... on myös parasta suhtautua kunnioituksella.

4. Kärsin riitasoinnuista ja kovista äänistä.

5.Haluaisin oppia laulamisen oikean tekniikan. Hoilaan jonkin verran karaokea ja onpa joku joskus kehunut nuottikorvaani, mutta itse epäilen ääneni kuulostavan lähinnä kamalalle, ei siis sille miltä se omaan korvaan kuulostaa. Olen musikaalinen, osaan soittaa poikkihuilua ( 9 vuotta Pohjois-Savon musiikkiopistoa).

6. Pidän eläimistä. Minulla on koira ja islanninhevonen.

7. Minulla on päässäni "näkymättömät antennit", jotka viestittävät minulle kaikenlaisia asioita ympärillä tapahtuvista asioista, lähinnä ihmissuhteissa. Olen varmaankin sosiaalisissa suhteissa aika törö ja siksi muut aistit yrittävät korjata puutteita.

Hih.... sieltähän tuli vaikka mitä paljastuksia, viimeisin kohta pelottaa loputkin lukijani pois. Mutta niin se vain on, että herkät ja taiteelliset ihmiset käyttävät koko kroppaansa, eli jos joku ristiriitatilanne on elämässä niin usein oireilen fyysisesti.